Politica de marketing

1. APLICABILITATE 

Condiţiile generale exprimate se aplică exclusiv în concordanţă cu legislaţia comercială română şi cu relaţiile comerciale actuale şi viitoare existente între Fundaţia Societatea Biblică din România, în calitate de vânzător, şi dumneavoastră, în calitate de cumpărător. Toate condiţiile de vânzare propuse de dumneavoastră, neconforme cu condiţiile generale de vânzare prezentate aici, vor fi refuzate, dacă nu vor fi recunoscute în scris, considerându-se astfel a fi aplicabile. Ne rezervăm dreptul de a schimba condiţiile generale de vânzare în orice moment vom găsi de cuviinţă, obligându-ne să le facem cunoscute pe site-ul nostru.

 

2. CUM COMAND?

Ne angajăm să acceptăm comanda dumneavoastră în conformitate cu articolele din condiţiile generale de vânzare prezentate aici. Vă rugăm să luaţi la cunoştinţă că vom răspunde comenzii dumneavoastră în limita stocului disponibil sau sub rezerva stocurilor disponibile la furnizorii noştri. În urma comenzii dumneavoastră, vă vom informa cu privire la disponibilitatea produselor solicitate. Dacă din diverse motive obiective,  produsele solicitate nu sunt disponibile pentru moment, ne obligăm să vă informăm prin e-mail sau telefonic. Primind comanda dumneavoastră, vom fi siguri că aţi acceptat totalitatea condiţiilor generale de vânzare prezentate aici şi recunoaşteţi că aţi luat la cunoştinţă de totalitatea acestora de pe site-ul nostru. 
Puteţi comanda în unul din următoarele moduri:
1.    Prin e-mail la adresa: comenzi@sbro.ro
2.    Prin telefon: de luni până vineri între orele 08:00 şi 17:30 la numerele 0359-425990, 0359-425991 sau 0259/416384.
3.     Prin intermediul acestui portal:
1.    În dreptul fiecărui produs există un buton mare albastru „Adăugaţi în coş”. Daţi click pe butonul „Adăugaţi în coş” de lângă produsul pe care îl doriţi, iar produsul va fi adăugat în coş. În momentul respectiv butonul albastru va deveni roşu şi va afişa mesajul „Adăugat în coş”. Doar atunci când butonul devine roşu produsul este adăugat în coş. Puteţi continua să cumpăraţi accesând alte pagini ale site-ului, sau puteţi finaliza cumpărarea. 
2.    După ce produsul este adăugat în coş, daţi un click pe „Coş cumpărături” şi se va deschide o nouă pagină care cuprinde produsele adăugate în coş de către dumneavoastră. În cazul în care doriţi să modificaţi cantitatea produselor, acest lucru este posibil printr-un singur click pe săgeţile de sub produsul respectiv. Tot pe această pagină puteţi vedea numărul produselor comandate, precum şi valoarea totală a acestora.
3.    Pentru a finaliza comanda trebuie doar să introduceţi mai jos, tot pe această pagină, datele de livrare. Toate câmpurile sunt obligatorii, deoarece informaţiile respective sunt necesare în momentul facturării şi al livrării comenzii. După ce aţi introdus datele, trebuie doar să daţi click pe „Trimitere” şi noi vom primi comanda dumneavoastră. Tot atunci veţi primi un e-mail de confirmare a comenzii, care cuprinde numele şi cantitatea produselor adăugate în coş. 
Pentru orice problemă întâmpinată vă rugăm să ne scrieţi pe adresa office@sbro.ro 
 


3. CUM PLĂTESC?

Preţul afişat este preţul valabil la data comenzii. Plata se va efectua astfel:

1. în sistem ramburs, la livrarea coletului;

2. prin ordin de plată în avans către:
Societatea Biblică din România
CIF RO18090049
Oradea
Banca: Transilvania Oradea
Cod IBAN: RO65 BTRL 0050 1205 7844 79XX
cu menţiunea „Plata pentru factura nr. ____ / data ___________” (specificate în confirmarea comenzii). 
 

 

4. PREŢ  

Preţul indicat lângă fiecare produs este exprimat în lei şi reprezintă preţul final al produsului, în care este inclusă taxa pe valoarea adăugată. Aveţi posibilitatea să schimbaţi moneda în euro sau dolari. Rata de schimb este oferită de către Banca Naţională a României în yiua respectivă. În preţul produsului nu este inclusă taxa de transport de la Societate către dumneavoastră. 
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 400 de lei, transportul in Romania este suportat de către Societatea Biblică din România.
În cazul în care valoarea comenzii dumneavoastră este cuprinsă între 201 și 400 de lei, taxa de transport în România este de minim 12 lei în funcţie de greutatea coletului. 
În cazul în care valoarea comenzii dumneavoastră este mai mică de 200 de lei, taxa de transport în România este de minim 16 lei în funcţie de greutatea coletului.
Pentru comenzi cu livrare în afara României, cheltuielile de transport vor fi suportate de către dumneavoastră in totalitate. Acestea vor fi calculate în urma efectuării comenzii, după care vă vor fi comunicate prin e-mail sau telefon. 
Pentru comenzi în SUA, vă rugăm să scrieți la adresa robiblesociety@msn.com 

 

5. CUM LIVRĂM? UNDE LIVRAM?  

În absenţa altor specificaţii contrare, livrarea produselor se va face în maximum 48 de ore de la data comenzii – pentru comenzile cu livrare în România. Pentru timpul de livrare în Europa, consultaţi tabelul de mai jos. 
Europa 
  

învecinată    Zile*    Europa 
apropiată    Zile*    Europa 
frecventată    Zile*    Europa 
accesibilă    Zile*    Europa 
îndepărtată    Zile*

*Zile lucrătoare

 

6. GARANŢIA PRODUSELOR  

În eventualitatea în care produsele pe care vi le-am livrat prezintă vicii ascunse, vom înlocui produsul respectiv cu un altul, cu condiţia să primim mai întâi produsul defect de la dumneavoastră. Produsele propuse de către site-ul nostru sunt în deplină conformitate cu legislaţia română în vigoare. În cazul produselor livrate în străinătate (cu respectarea în totalitate a contractelor cu furnizorii noştri), nu ne asumăm nicio responsabilitate în eventualitatea în care acestea nu ar respecta legislaţia ţării de destinaţie. Ne angajăm în faţa dumneavoastră să tratăm toate comenzile cu profesionalism, pentru a pune la punct cel mai bun serviciu posibil pentru dumneavoastră ca potenţial client al site-ului nostru.
Nu ne asumăm responsabilitatea în cazuri de forţă majoră, ca de exemplu catastrofe, greve, incendii, inundaţii, întârzieri de transport sau de comunicaţii. În plus, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de întârziere datorată unei rupturi de stoc a furnizorilor noştri.

 

7. CONDIŢII DE RETURNARE 

Dorim să fiţi pe deplin mulţumit atunci când cumpăraţi produsele noastre. Dacă nu sunteţi încântat de produsele cumpărate, le puteţi returna şi noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră. Legislaţia română prevede: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. 

Clienţii pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Vom înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului, numai prin cont bancar. Suma înapoiată şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Dacă doriţi detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi.

 

8. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE 

Prin prezentul articol ne angajăm să protejăm toate datele personale pe care ni le-aţi pus la dispoziţie în momentul înscrierii şi al comenzii. Toate datele dumneavoastră personale vor fi tratate în cea mai strictă confidenţialitate şi în conformitate cu politica noastră de protecţie a datelor. Când realizaţi comenzi de pe site-ul nostru, nu vă vom cere decât informaţiile strict indispensabile pentru asigurarea unor servicii de cea mai bună calitate din partea noastră şi pentru onorarea comenzilor dumneavoastră. Ne angajăm prin prezenta să nu vindem şi să nu închiriem informaţiile şi datele dumneavoastră personale altor persoane sau firme. Vom putea decide să folosim datele dumneavoastră personale în viitor, în corespondenţa cu furnizorii şi prestatorii noştri de servicii, pentru nevoile directe şi conexe de execuţie a contractelor de vânzare dintre dumneavoastră şi noi, dar numai cu acceptul dumneavoastră. Luând la cunoştinţă condiţiile noastre generale de vânzare în integralitatea lor, dumneavoastră acceptaţi politica noastră de protecţie a datelor personale şi sunteţi de acord ca acestea să fie colectate şi utilizate în baza noastră de date. 

9. DREPT ŞI JURISDICŢIE 

Condiţiile noastre generale de vânzare sunt supuse legilor din România şi se completează cu dispoziţiile Codului Civil şi ale Codului Comercial.
Toate eventualele litigii legate de relaţiile comerciale existente între dumneavoastră şi noi vor fi soluționate de insțantele de judecată competente din Oradea.