Produse din aceeaşi categorie
Comunitatea buna si frumoasa - Trilogia ucenicului

Comunitatea buna si frumoasa - Trilogia ucenicului

Autor: James Bryan Smith

25.00 RON

Conducerea bisericeasca in scrierile Noului Testament

Conducerea bisericeasca in scrierile Noului Testament

Autor: Ciprian-Flavius Terinte

26.00 RON

Adevaratul pastor

Adevaratul pastor

Autor: Oliver McMahan

22.00 RON

Cum sa devii popular

Cum sa devii popular

Autor: John C. Maxwell

16.00 RON

Produse de la aceeaşi editură
Ridicarea Bisericii in dimensiunea mesianica

Ridicarea Bisericii in dimensiunea mesianica

Autor: Dr, Robert D. Heidler

25.00 RON

Manifestul reformei

Manifestul reformei

Autor: Cindy Jacobs

23.50 RON

Si astazi poti avea parte de miracole

Si astazi poti avea parte de miracole

Autor: Pat Robertson

30.00 RON

De ce Israel?

De ce Israel?

Autor: Willem J.J. Glashouwer

30.00 RON

Singur cu Dumnezeu

Singur cu Dumnezeu

Autor: Don Potter

19.00 RON

Cum sa pricepi

Cum sa pricepi
19.00 RON
Disponibil
Informatii produs
Autor:
Numar pagini: 153
Editura: Alfa Omega
ISBN: 9789731734101
Adauga in cos
Descriere produs
                        

 

Este unul dintre misterele predarii: De ce unii elevi "pricep", iar altii nu?
In aceasta carte, Betty K. Garner aduce in centrul atentiei de ce le e dificil elevilor si ce pot face profesorii pentru a-i ajuta sa invete singuri. Dificultatile in citire, memorare, atentie sau in urmarea instructiunilor nu sunt motivele pentru care elevii esueaza, ci sunt simptomele adevaratei probleme: structuri cognitive nedezvoltate - procesele mentale necesare pentru a conecta noile informatii cu cunostintele anterioare; organizarea informatiei in modele si relatii; formularea de reguli care ajuta procesarea informatiei automat, rapid si previzibil; principiile abstracte generale care le permit sa transfere si sa aplice invatarea.
Fiecare capitol se refera la o structura cognitiva cheie si exemplifica prin ilustratii reale modul in care elevii construiesc sensul, folosindu-se de recunoastere, memorare, conservarea constantei, clasificare, orientare spatiala, orientare temporala si gandirea metaforica. Tehnicile simple ale autoarei pun accent pe constiinta reflexiva si pe vizualizare. Ajutandu-i pe elevi sa fie constienti de ceea ce le spun simturile, incurajandu-i sa vizualizele informatia pentru procesare si indemnandu-i sa puna intrebari si sa descopere solutii pe cont propriu, profesorii pot sa ii ajute cel mai bine sa-si dezvolte uneltele de care au nevoie pentru:
- A aduna, a organiza si a da sens informatiei
- A deveni preocupati cognitiv si motivati in interior pentru a insusi
- A experimenta invatarea ca un proces dinamic de creare si schimbare
Sugestiile de utilizare a acestor tehnici in fiecare zi, la clasa, sfaturile pentru planificarea lectiei in scopul preocuparii cognitive si sugestiile pentru a face o cercetare reflexiva extind aplicatiile practice ale cartii. Folositi-o nu doar pentru a-i ajuta pe elevii carora le e greu sa treaca de barierele ascunse, ci si pentru a-i echipa pe elevi pe viata.

Recomanda produsul

Numele si prenumele dumneavoastra

Adresa de email a destinatarului

Mesajul dumneavoastra